Din varukorg är för närvarande tom!
Funderar du över något? Ta en titt under vanliga frågor och se om du hittar svaret där. Annars är du alltid hjärtligt välkommen att kontakta oss på info@lovesweden.se
Vanliga frågor
Var är min order?
När din order har skickats från oss kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsinformation och en länk där du kan följa din beställning i realtid. Om du inte har fått ett e-postmeddelande med spårningslänk, kontrollera gärna din skräppostmapp.
Om du har några frågor eller behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss!
Hur lång tid tar det att få min beställning?
Leveranstiden varierar beroende på produkt, men vanligtvis tar det mellan 3-7 arbetsdagar att få din beställning. Du får ett spårningsnummer så att du kan följa din beställning när den skickas.
Hur reklamerar jag en trasig vara?
Om du mottagit en trasig eller defekt vara, vänligen kontakta oss inom 30 dagar från leverans. Skicka ett meddelande till vår kundtjänst och inkludera bilder på skadan så hjälper vi dig att få en ersättningsvara eller återbetalning. Vi vill alltid lösa eventuella problem så snabbt och effektivt som möjligt.
Kan jag returnera en vara?
Om du ångrar ditt köp eller någon produkt från din beställning måste du meddela oss detta inom 14 dagar efter att du mottagit de aktuella produkterna. Du ansvarar och betalar sedan själv för frakten tillbaka till oss.